bosan

Thursday, December 6, 2012

Kekuatan

Allah maha penyayang. maka ia berikan setiap hamba atau makhluk ciptaanya satu perasaan. sayang, cinta, marah, benci. cuma ia atas dasar bagaimana manusia itu sendiri menghadapinya. Tapi kadangkala perasaan ini bole membawa kepada satu keputusan yang silap. dan hari ini tiba waktu menghadapinya. perkara ini membawa kepada satu keputusan yang sedih. atas dasar kemanusiann aku mengalah. jaga diri kawan. matikan diri aku pejam mata. guris hati tikam berdarah mengalir tidak henti. hati menangis orang ketawa. baring atas katil. tangan disilang. hilang tidak wujud dalam diri. serabut perkara dipendam tidak diluah berbeza hakikatnya.

1 comment:

  1. An, lama tak dengar khabar, But I am hoping you are doing good there. Aku rindu kau, teman! Ni no UK aku, +447761757543. Whatsapp aku kalau free. :)

    ReplyDelete