bosan

Thursday, December 16, 2010

Genting Highlands Kota Keriangan










Skrang waktu di malaysia 3.35 pagi.tp xtau lak kan negara lain.haha
Setelah cuba nak daki Genting Highland ni tgendala for the 1st time akibat kereta breakdown.haha.ktaorg g for the 2nd time.Alhamdullilah tercapai jgk.YES YES!
haha.
naik kete kabel yg mgenakan RM10 utk dua hala tp bg 1 kpala.haha.Ktaorg slamat smpai ke puncak.WOOT WOOT! yes dpt main outdoor game.jgn jeles ye.
haha.
pengalaman amat best.hehe.naik flying coaster yg wat aku terbang bagai nak gler n space shot yg wat sore aku ilang nk jerit.ahaha.jntung sume nk tcabut.hahah
abis sume perkataan yg censord telah dkeluarkan.hahaha.MAAF!x sengaja.

ini vacation ngan family amat best la.aku syg diorg.lalalala.dan2 ayt tacing kua.haha
xbyk nk cter la sbb bnda dh lma just baru nk post so i'm speechless.

bye2 bloggy.muah.haha*gedix la plak kan.haha

daa

2 comments:

  1. bongok..kuajaq x ajak aku
    ciss~
    mrjok dgn kau an! huh

    ReplyDelete
  2. ala.sorry la babe.
    nnt aku bwk ko oke.hehe
    ala mrajuk
    nnt aku blnja ko.:))

    ReplyDelete