bosan

Wednesday, November 24, 2010

adoi

adoai




sudah berhabuk la blog aku ni.kesian dia.maaf la bloggy xder msa la nk update kau.
dimulakan dgn bismillah.
jam mnunjukkan pkl 3.50 pagi.*eh dh pg aha.





CASE 1


pengalaman paling best aku,aku t'delete la.huu
pengalaman ke uitm Segamat,JB n Puncak Perdana.abis sume dh xder
sedih seyh..xper la.jnji pic time tu ada lg.
*apa2 pn pgalaman ktaorg mmbincangkan psl yahudi n dajjal still aku ingt timr otw blik ke kedah.




CASE 2
hari ni aku g lepak ngan kawn2.xjauh kat kepong jer
juz 4 celebrate one of my mmber.
yg nk bpindah ke JB
"Slamat tggl bro,T.C"
hrp ko dpt jd pengacara yg baik.ahah *mna tau kan.ko kan amik MASCOMM.
jga dri ya :))
best best! EHE.
sorry la kwn2 aku TERTIDO dlm wyg lak.ehe.
ktaorg tgk Harry Potter kali ke-2.gler mcm mmbazir je kan.
tp xper la.ikut kwn2 kan.:))
then mkn KFC gler best lepak ngan chat ngan korang.aha.
lama gler xborak mcm td.
sorry la aku asik wat lawak je.smpai nangis korang.haha
*EMMA WATSON ANAK KACUKAN KELANTAN* sape srh korang caya.ahaha






CASE 3
blik dri kepong 2 trus g armanee condo.nk tmpah court.
dh lma xmain badminton.aha
lps solat maghrib je trus grak g.mmber amik.:)) *ye la transport aku sume kena pkai,haish
haha.agk pancit arr.stamina dh xder mcm dlu.ehe





CASE 4
ya allah,
tolonglah jgn slh phm.
buat baik xsmstinya ada niat lain.
haish.pmikiran.
nk wat cmner.hak individu utk mnilai.

No comments:

Post a Comment